Regulamin serwisu internetowego kantorHub.pl

Realizując postanowienia Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 3 marca 2020 r.), ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j. z dnia 19 września 2019 r.), ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z dnia 20 grudnia 2019 r.) Przemysław Bohdanowicz, ul. Grochowa 4 lok.1, 15-423 Białystok, NIP: 9661977593, Regon: 528862833, wprowadza niniejszy Regulamin określający w szczególności rodzaje i zakresy świadczonych usług – w tym usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, wymagania techniczne oraz zakazy dostarczania treści bezprawnych, politykę prywatności, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług (w tym drogą elektroniczną) oraz warunki przesyłania informacji handlowej.

§1 Definicje

  1. Beneficjent rzeczywisty - rozumie się przez to każdą osobę fizyczną sprawującą bezpośrednio lub pośrednio kontrolę nad Użytkownikiem poprzez posiadane uprawnienia, które wynikają z okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiające wywieranie decydującego wpływu na czynności lub działania podejmowane przez Użytkownika, lub każdą osobę fizyczną, w imieniu których są nawiązywane stosunki gospodarcze lub jest przeprowadzana transakcja okazjonalna, w tym:
     
    • w przypadku osoby prawnej innej niż spółka, której papiery wartościowe są dopuszczone do obrotu na rynku regulowanym podlegającym wymogom ujawniania informacji wynikającym z przepisów prawa Unii Europejskiej lub odpowiadających im przepisów prawa państwa trzeciego:
      • osobę fizyczną będącą udziałowcem lub akcjonariuszem, której przysługuje prawo własności więcej niż 25% ogólnej liczby udziałów lub akcji tej osoby prawnej,
      • osobę fizyczną dysponującą więcej niż 25% ogólnej liczby głosów w organie stanowiącym tej osoby prawnej, także jako zastawnik albo użytkownik, lub na podstawie porozumień z innymi uprawnionymi do głosu,
      • osobę fizyczną sprawującą kontrolę nad osobą prawną lub osobami prawnymi, którym łącznie przysługuje prawo własności więcej niż 25% ogólnej liczby udziałów lub akcji lub które łącznie dysponują więcej niż 25% ogólnej liczby głosów w organie stanowiącym tej osoby prawnej, także jako zastawnik albo użytkownik, lub na podstawie porozumień z innymi uprawnionymi do głosu,
      • osobę fizyczną sprawującą kontrolę nad osobą prawną poprzez posiadanie uprawnień, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217), lub
      • osobę fizyczną zajmującą wyższe stanowisko kierownicze w przypadku udokumentowanego braku możliwości ustalenia lub wątpliwości co do tożsamości osób fizycznych określonych w tiret pierwszym-czwartym oraz w przypadku niestwierdzenia podejrzeń prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu,
    • w przypadku trustu:
      • założyciela,
      • powiernika,
      • nadzorcę, jeżeli został ustanowiony,
      • beneficjenta lub - w przypadku gdy osoby fizyczne czerpiące korzyści z danego trustu nie zostały jeszcze określone - grupę osób, w których głównym interesie powstał lub działa trust,
      • inną osobę sprawującą kontrolę nad trustem,
      • inną osobę fizyczną posiadającą uprawnienia lub wykonującą obowiązki równoważne z określonymi w tiret pierwszym-piątym,
    • przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, wobec której nie stwierdzono przesłanek lub okoliczności mogących wskazywać na fakt sprawowania kontroli nad nią przez inną osobę fizyczną lub osoby fizyczne, przyjmuje się, że taka osoba fizyczna jest jednocześnie beneficjentem rzeczywistym.
  2. Dostawca Usług Płatniczych - w rozumieniu niniejszego regulaminu oznacza podmiot uprawniony do świadczenia usług płatniczych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 233), z którym Operator zawarł umowę o współpracę w zakresie realizacji płatności. Dostawcą Usług Płatniczych jest PayU.
  3. Operator - Przemysław Bohdanowicz kantorHub.pl, ul. Grochowa 4 lok.1, 15-423 Białystok, NIP: 9661977593, Regon: 528862833.
  4. Panel Transakcyjny - interfejs graficzny umożliwiający Użytkownikowi kompleksową obsługę składania zleceń wymiany walut.
  5. Powiadomienia - przesyłane do Użytkownika przez Operatora wiadomości drogą elektroniczną lub SMS, dotyczące zaksięgowania środków u Dostawcy Usług Płatniczych.
  6. Transakcja - czynność prawna, w wyniku której dochodzi do wymiany walut. Transakcja jest dokonywana poprzez zapłatę online, którą realizuje Operator płatności. W wyniku transakcji, następuje rezerwacja gotówki, którą Użytkownik może odebrać w kantorze stacjonarnym współpracującym z Operatorem.
  7. Godziny Pracy - czas określający dostępność usług przez Operatora na rzecz Użytkownika. Szczegółowe informacje na temat godzin dostępności usług znajdują się na Stronie internetowej w zakładce "Kontakt". Operator zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dostępności usług, o czym poinformuje Użytkowników poprzez zamieszczenie stosownej informacji na Stronie internetowej.
  8. Użytkownik - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
  9. Obsługiwane Waluty - waluty, które mogą zostać wymienione, widoczne na stronie OperatorakantorHub.pl.
  10. Osoba zajmująca eksponowane stanowisko polityczne - osoba fizyczna zajmująca znaczące stanowisko lub pełniąca znaczącą funkcję publiczną, o której mowa w art. 2 ust. 2 pkt 11 Ustawy AML, członek rodziny osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne, o którym mowa w art. 2 ust. 2 pkt 3 Ustawy AML, lub osoba znana jako bliski współpracownik osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne, o której mowa w art. 2 ust. 2 pkt 12 Ustawy AML, która pełniła taką funkcję, była członkiem rodziny lub bliskim współpracownikiem w ciągu poprzednich 12 miesięcy.
  11. Regulamin - zbiór zasad określających warunki świadczenia usług przez Kantor Internetowy. Regulamin precyzuje prawa i obowiązki zarówno Operatora, jak i Użytkowników.
  12. RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych.
  13. Rozporządzenie w sprawie faktur elektronicznych - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
  14. Serwis (serwis kantorHub.pl) - serwis internetowy dostępny na Stronie Internetowej, którego administratorem jest Operator. Za pośrednictwem Serwisu Operator świadczy dla Użytkownika usługi określone w Regulaminie.
  15. Strona internetowa - strona internetowa dostępna pod adresem https://kantorhub.pl.
  16. Ustawa AML - ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
  17. Ustawa o ochronie danych osobowych - ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
  18. Ustawa o usługach elektronicznych - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczna. (Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r., Dz. U. Nr 144 poz. 1204 z późniejszymi zmianami),

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin kantorHub.pl w szczególności określa:

    - Zasady korzystania z Serwisu Operatora;

    - Sposób zgłaszania oraz rozpatrywania reklamacji Użytkownika;

    - Pozostałe prawa i obowiązki Stron.

  2. Serwis kantorHub.pl jest prowadzony przez Przemysław Bohdanowicz, ul. Grochowa 4 lok.1, 15-423 Białystok, NIP: 9661977593, Regon: 528862833.
  3. Korzystanie z Serwisu kantorHub.pl jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Użytkownika.
  4. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie Serwisu Operatora.
  5. Niniejszy Regulamin, dostępny jest na stronie Serwisu Operatora.

§ 3 Transakcje

  1. W celu realizacji Transakcji, Użytkownik jest zobowiązany do:
    • Podania danych niezbędnych do dokonania Transakcji, zgodnych z formularzem na stronie Operatora;
    • Zaakceptowania niniejszego Regulaminu Operatora;
    • Potwierdzenia, iż nie jest on osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne.
    • Potwierdzenia, że ma ukończone 18 lat oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
    • Posiadania standardowe urządzenia komputerowe, połączone z siecią internetową.
  2. Użytkownicy mogą dokonywać Transakcji wymiany walut dostępnych na stronie Serwisu Operatora. Dostępność danej waluty, możliwa do wymiany przez Użytkownika, widoczna jest również na stronie Serwisu Operatora.
  3. Kursy walut są aktualizowane na bieżąco i wyświetlane na stronie Operatora.
  4. Minimalna kwota Transakcji, będzie zmienna i zależna od nominałów, które będą dostępne w momencie dokonywania przez Użytkownika wymiany.
  5. Maksymalna kwota Transakcji może być ograniczona przez Operatora, w zależności od dostępności banknotów danej waluty w kantorze stacjonarnym. Niezależnie od dostępności banknotów, maksymalna kwota Transakcji jest ograniczona do kwoty będącej równowartością 10.000 EUR.
  6. Kwota wymienionej waluty musi odpowiadać wielokrotności dostępnych w obrocie banknotów danej waluty. Kantor stacjonarny nie wypłaca środków w bilonie. W związku z tym, system Operatora zaokrągla kwoty uwzględniając niniejsze regulacje.
  7. Po finalizacji płatności poprzez PayU, Użytkownik uzyskuje dziewięciocyfrowy kod, który jest numerem rezerwacji gotówki w określonej walucie i w określonej kwocie, pozwalający na jej odbiór w kantorze stacjonarnym współpracującym z Operatorem.
  8. Do każdej Transakcji dokonanej przez Użytkownika, doliczona będzie prowizja Operatora płatności, zgodna z jego cennikiem.
  9. Dziewięciocyfrowy kod rezerwacji gotówki, uprawniający Użytkownika do odbioru wymienionej przez niego waluty, pojawi się w Panelu Transakcyjnym po dokonaniu przez niego Transakcji.
  10. Operator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji Transakcji spowodowane problemami z połączeniem internetowym lub z bramką płatniczą.
  11. Kod rezerwacji gotówki w kantorze stacjonarnym, będzie ważny przez dwa tygodnie od momentu uzyskania go przez Użytkownika.
  12. Dyspozycje Użytkownika, dokonywane są przez Operatora natychmiastowo, jednak odbiór gotówki jest możliwy w godzinach otwarcia konkretnych placówek.
  13. Użytkownik otrzyma powiadomienie po poprawnym zaksięgowaniu środków u Dostawcy usług płatniczych (PayU) dotyczące zakupionej przez niego waluty, w tym kursu oraz kwoty, która będzie zarezerwowana w kantorze stacjonarnym, a także doliczonej kwoty opłaty transakcyjnej.
  14. Jeśli Użytkownik nie odbierze gotówki w terminie dwóch tygodni od momentu uzyskania Kodu rezerwacji gotówki, środki zostaną zwrócone na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy, po potrąceniu różnicy kursowej pomiędzy kursem obowiązującym w dniu zakupu, a kursem obowiązującym w dniu upłynięcia terminu odbioru gotówki przez Użytkownika, jednak nie mniej niż 3% wartości transakcji.

§ 4 Prawa i obowiązki Stron

  1. Użytkownik zobowiązuje się do podawania Operatorowi poprawnych i zgodnych z prawem danych.
  2. Użytkownik ma prawo do dostępu do aktualnych kursów walut, widocznych na stronie Operatora oraz dokonywania transakcji zgodnie z nimi.
  3. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z usług Operatora zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszym regulaminie.
  4. Użytkownik zgodnie z zapisem zawartym w art. 40 pkt 6, 2) Ustawy o prawach konsumenta, nie ma możliwości odstąpienia od umowy zawartej z Operatorem.
  5. Operator zgodnie z zapisami Ustawy AML może żądać od Użytkownika przedstawienia dodatkowych dokumentów bądź danych przed dokonaniem transakcji Wymiany Walut.
  6. Operator zastrzega sobie prawo do możliwości zablokowania transakcji, którą będzie dokonywał Użytkownik, jeśli wystąpią przesłanki, które mogą wskazywać na działania niezgodne z prawem oraz naruszające przepisy niniejszego regulaminu, a także mogące wyrządzić szkodę Operatorowi.
  7. Operator ma obowiązek zachowania wszelkiej staranności, w celu zabezpieczenia danych Użytkownika, podanych podczas dokonywania wymiany walut.

§ 5 AML

  1. Operator zgodnie z zapisami Ustawy AML jest zobowiązany do przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Operator na każdym etapie współpracy środki bezpieczeństwa, zawarte w Ustawie AML, a w szczególności identyfikuje i weryfikuje tożsamość Beneficjenta rzeczywistego oraz ustala czy zarówno Użytkownik jak i Beneficjent rzeczywisty jest Osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne.
  2. W ramach procedur AML Operator może żądać od Użytkownika podania dodatkowych dokumentów oraz danych, takich jak:
    • numer PESEL Użytkownika,
    • seria i numer dowodu osobistego lub paszportu,
    • adres zamieszkania.
  3. Operator nie nawiąże stosunków gospodarczych oraz nie przeprowadzi transakcji z Użytkownikiem, jeśli nie będzie miał możliwości zastosowania choćby jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, wskazanych w art. 34 ust. 1 Ustawy AML.
  4. Operator może odmówić realizacji Transakcji, jeżeli Użytkownik nie poda wymaganych danych lub jeżeli istnieją podejrzenia, że Transakcja może być związana z praniem pieniędzy lub finansowaniem terroryzmu.

§ 6 Reklamacje

  1. Użytkownik może złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia realizacji Transakcji, poprzez dane kontaktowe widoczne na stronie Operatora.
  2. W trakcie odbioru gotówki z kantoru stacjonarnego, reklamacja jest możliwa wyłącznie w zakresie stanu odebranych banknotów (tj. uszkodzone banknoty). Po odebraniu banknotów, reklamacje nie będą rozpatrywane.
  3. Reklamacja powinna zawierać:
    • imię i nazwisko Użytkownika,
    • numer Transakcji,
    • opis dokładnego powodu reklamacji.
  4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
  5. Operator zastrzega sobie prawo, do przedłużenia okresu rozpatrywania reklamacji, jeśli wymaga tego złożoność przedstawionej przez Użytkownika przyczyny reklamacji.
  6. Reklamacje nie będą rozpatrywane, jeśli ich przyczyną było nieprzystosowanie sprzętu przez Użytkownika.

§ 7 Zakończenie umowy

  1. Użytkownik zgodnie z zapisem zawartym w art. 40 pkt 6, 2) Ustawy o prawach konsumenta, nie ma możliwości odstąpienia od umowy zawartej z Operatorem.
  2. Operator ma prawo rozwiązać z Użytkownikiem umowę w każdym czasie, jeśli ten narusza przepisy niniejszego Regulaminu, przepisy obowiązującego prawa lub naraża Operatora na jakąkolwiek szkodę.
  3. Umowa wygasa w momencie odebrania przez Użytkownika wymienionej gotówki w kantorze stacjonarnym.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
  2. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów powstałych na tle niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby Operatora.
  3. Operator nie bierze odpowiedzialności za dokonanie transakcji przez osoby trzecie, używające danych Użytkownika, jeśli Operator nie przyczynił się do ich ujawnienia.
  4. Użytkownik podczas Wymiany Waluty stacjonarnie, wymienia ją zgodnie z kursem obowiązującym w momencie zakupu waluty za pośrednictwem Serwisu Operatora.
  5. Umowa o świadczeniu usług elektronicznych opiera się na niniejszym Regulaminie sporządzonym w języku polskim, który jest jedyną wiążącą wersją językową. Pozostałe tłumaczenia Regulaminu mają charakter informacyjny. W kontaktach z Użytkownikiem Operator posługuje się wyłącznie językiem polskim.

§ 9 Polityka Prywatności

  1. Administratorem danych osobowych Użytkownika w rozumieniu RODO jest Przemysław Bohdanowicz kantorHub.pl, ul. Grochowa 4 lok.1, 15-423 Białystok, NIP: 9661977593, Regon: 528862833.
  2. Użytkownicy mogą kontaktować się z administratorem:

    1) korespondencyjnie na podany wyżej adres siedziby;

    2) e-mailowo na adres: transakcje@kantorhub.pl.

  3. Podanie danych osobowych przez w procesie wymiany walut jest dobrowolne, jednak bez podania ich Użytkownik nie będzie miał możliwości korzystania z usług świadczonych przez Operatora.
  4.  Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:

    1) dostępu – uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);

    2) do otrzymania kopii danych – uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, a za kolejne kopie administrator może nałożyć opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającą z kosztów administracyjnych (art. 15 ust. 3 RODO);

    3) do sprostowania – żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe, lub uzupełnienia niekompletnych danych (art. 16 RODO);

    4) do usunięcia danych – żądania usunięcia jej danych osobowych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO);

    5) do ograniczenia przetwarzania – żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), gdy:

    1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
    2.  przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,
    3. administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;

    6) do przenoszenia danych – otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO);

    7) do sprzeciwu – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania. Wówczas administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów administratora, administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach (art. 21 RODO).

  5. Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce korzystać.
  6. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, z którym można kontaktować się w następujący sposób:

    1) listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;

    2) przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie:https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;

    3) telefonicznie: (22) 531 03 00.W każdym przypadku osoba, której dane dotyczą, może również skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych administratora:

    1) e-mailowo pod adresem poczty elektronicznej: biuro@kantorhub.pl

    2) na wyżej podany adres korespondencyjny z dopiskiem: Inspektor ochrony danych.

  7. Dane przedstawione przez Użytkownika wykorzystywane są do:
    1. poprawnej, bezpiecznej i zgodnej z prawem realizacji usług świadczonych przez Użytkownika,
    2. celów księgowych,
    3. informowania Użytkownika o usługach oferowanych przez Operatora,
    4. niezbędnej komunikacji pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem,
    5. rozpatrywania reklamacji.
  8. W celu rozpatrywania reklamacji Operator przetwarza dane osobowe użytkowników składających reklamację, w szczególności adres e-mail, imię, treść reklamacji, okoliczności zdarzenia będącego przyczyną reklamacji, informacje pozyskane w toku rozpatrywania reklamacji, w tym wyjaśniania zdarzenia będącego jej przyczyną. W toku rozpatrywania reklamacji Operator może przetwarzać szereg innych informacji, w tym imię i nazwisko użytkownika, informacje o korzystaniu przez użytkownika z usług, pliki cookies lub inne podobne technologie, informacje o urządzeniach.

    8.1 Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji usług, tj. umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z regulaminem dostępnym pod adresem https://kantorhub.pl/regulamin/ i są przetwarzane przez czas niezbędny do rozpatrzenia reklamacji oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po zakończeniu postępowania reklamacyjnego w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec Operatora zgodnie z informacją zawartą poniżej.

  9. W przypadku podjęcia postępowania wyjaśniającego dotyczącego ewentualnego naruszenia postanowień regulaminu lub przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub dobrych obyczajów, postępowania w celu dochodzenia roszczeń przez administratora lub przez innych użytkowników lub podmiotów, obrony przed roszczeniami użytkowników lub innych podmiotów, administrator może przetwarzać dane osobowe określonych użytkowników do czasu zakończenia toczącego się postępowania oraz do upływu terminu przedawnienia roszczeń administratora względem użytkownika, który zazwyczaj wynosi 3 lata zgodnie z Kodeksem cywilnym, lecz w szczególnych przypadkach przewidzianych prawem może być dłuższy.

    9.1 Jeżeli dane osobowe będą przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń innych użytkowników, dane te mogą zostać udostępnione w tym celu innemu użytkownikowi lub podmiotowi lub uprawnionemu na mocy przepisów prawa organowi publicznemu, np. sądom, policji, prokuraturze.

    9.2 Dane te będą wówczas przetwarzane, w tym udostępniane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa dotyczących obowiązku rozpatrywania reklamacji, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w prawnie uzasadnionym interesie administratora polegającym na dochodzeniu swoich roszczeń względem użytkownika. Prawnie uzasadniony interes administratora będzie wówczas celem nadrzędnym wobec praw i wolności Użytkownika.

  10. Dane osobowe Użytkownika mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Operatora, m.in. dostawcom usług IT, spółkom świadczącym usługi księgowe lub archiwizacyjne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Operatorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Operatora.
  11. Operator nie przekazuje partnerom danych osobowych Użytkownika, z zastrzeżeniem punktu poniżej.
  12. Przekazanie danych osobowych przez Operatora na rzecz partnera możliwe jest tylko za wyraźną zgodą Użytkownika, wyrażoną poprzez akceptację odpowiednich zgód na przetwarzanie danych osobowych przez partnera.
  13. Polityka prywatności może być uzupełniana lub uaktualniana zgodnie z bieżącymi potrzebami administratora w celu zapewnienia aktualnej i rzetelnej informacji Użytkownika dotyczącej jego danych osobowych i informacji o nim. O wszelkich zmianach polityki prywatności Użytkownika zostaną poinformowani e-mailowo.
  14. Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od 15.06.2024r.
KANTOR HUB
Zapłać online odbierz gotówkę w wybranym kantorze stacjonarnym
Szybka płatność online za walut w kantorze stacjonarnym
  • Przelewy elektroniczne

    Wpłaty księgowane real time w bankowości internetowej.

  • BLIK

    Płatność z użyciem kodu generowanego w aplikacji banku.

  • Karty płatnicze

    Karty debetowe i kredytowe, płatności wielowalutowe, subskrypcje.

  • Portfele cyfrowe

    Płatność bez podawania danych karty, np. Google Pay, Apple Pay.

Płatność online za waluty w kantorze stacjonarnym ma wiele zalet,takich jak:
  1. Szybkość i wygoda - dokonanie transakcji online jest bardzo szybkie i wygodne, dzięki czemu można zaoszczędzić czas na przeprowadzaniu standardowej transakcji w kantorze dodatkowo zyskujemy na tym, że nie musimy wypłacać gotówki na zakup waluty z banku co pozwala nam na unikniecie kolejek.

  2. Bezpieczeństwo - płatności online za waluty w kantorze stacjonarnym są bezpieczne, dzięki zastosowaniu różnych systemów ochrony danych i transakcji.

  3. Dostępność - transakcje online można dokonać o każdej porze dnia i nocy, niezależnie od lokalizacji, co sprawia, że są one bardzo dostępne dla klientów.

  4. Możliwość śledzenia kursów - klient ma możliwość śledzenia aktualnych kursów walut online, co pozwala na skorzystanie z najlepszej oferty w danym momencie.

  5. Wygoda - dzięki płatnościom online za waluty w kantorze stacjonarnym, klient może łatwo zarządzać swoimi finansami i dokonywać płatości z dowolnego miejsca.

Profesjonalna obsługa klienta :
Obsługa w punktach Kantor Hub jest fachowa i kompetentna a każdy klient ma pewność, że jest w dobrych rękach. Transakcje przeprowadzane są szybko i efektywnie tak aby klient nie tracił czasu na czekanie. Wierzymy, że dbałość o profesjonalną obsługę w kantorze stacjonarnym jest kluczem do budowania pozytywnych relacji z klientami i zyskiwania ich lojalności

Najczęściej zadawane pytania

Podstawowe informacje o wymianie walut
Wymiana walut to proces zamiany jednej waluty na drugą. Jest to niezbędna czynność podczas podróży zagranicznych, a także przy transakcjach międzynarodowych. Istnieje wiele różnych sposobów na wymianę walut, a każdy z nich ma swoje zalety i wady. Najpopularniejsze sposoby wymiany walut: Kantory: Kantory to tradycyjne miejsca wymiany walut. Zazwyczaj oferują one szeroki wybór walut, ale kursy wymiany mogą być mniej korzystne niż w innych miejscach. Banki: Banki również oferują wymianę walut, ale często pobierają prowizję za tę usługę. Kursy wymiany w bankach mogą być również mniej korzystne niż w kantorach. Bankomaty: Bankomaty to wygodny sposób na wymianę walut, ale pobierają one opłatę za transakcję. Kursy wymiany w bankomatach mogą być również mniej korzystne niż w kantorach. Karty walutowe: Karty walutowe to karty debetowe lub kredytowe, które umożliwiają płacenie w różnych walutach. Kursy wymiany oferowane przez karty walutowe mogą być bardziej korzystne niż w kantorach, bankach i bankomatach.
Wymiana walut podczas podróży
Podczas podróży zagranicznych ważne jest, aby wiedzieć, jak i gdzie wymienić walutę. Oto kilka wskazówek: Wymień walutę przed podróżą: Kursy wymiany walut mogą być bardziej korzystne w Twoim kraju niż w kraju docelowym. Zabierz ze sobą niewielką ilość gotówki w lokalnej walucie: Pomoże Ci to w razie problemów z kartą płatniczą lub bankomatem. Używaj karty płatniczej zamiast gotówki: Karty płatnicze oferują zazwyczaj lepszy kurs wymiany walut niż gotówka. Unikaj wymiany walut na lotniskach lub dworcach kolejowych: Kursy wymiany walut w tych miejscach są zazwyczaj bardzo niekorzystne.
Oszustwa związane z wymianą walut
Niestety istnieje wiele oszustw związanych z wymianą walut. Oto kilka wskazówek, jak ich uniknąć: Uważaj na kantory oferujące bardzo korzystne kursy wymiany walut: To może być znak, że kantor jest oszustem. Nie wymieniaj waluty na ulicy: Wymiana waluty na ulicy jest nielegalna i niebezpieczna. Sprawdź dokładnie banknoty, które otrzymujesz: Oszuści często fałszują banknoty. Używaj tylko licencjonowanych kantorów: Przed wymianą waluty upewnij się, że kantor posiada licencję. Pamiętaj, że wymiana walut to bezpieczna i prosta czynność, jeśli zachowasz ostrożność.